این گزارش در مورد طراحی وب سایت را بررسی کنید - شرکت طراحی وب سایت

Wiki Article

۱۱ / ۱۳۹۹ با سلام برای گرفتن درگاه های مستقیم حتما نماد اعتماد لازمه ولی برای واسط نه .

طراحی اداپتیو: در این مدل از طراحی شما باید برای هر پلتفرم یک سایت جداگانه طراحی کنید و آن را با پلتفرم مخصوص تطبیق دهید.

بر اساس مدل وبسایتتان شما می‌توانید از منو‌هایی که به آن‌ها اشاره می‌کنیم استفاده کنید.

از آموزش های رایگان داخل سایت میتونید انجام بدید ولی اگر یه چیز جامع میخوایید باید دوره های آموزشی همیار آکادمی رو شرکت کنید.

درباره ما: این صفحه جایی است که می‌توانید در آن داستان کسب‌ و کار خود را تعریف کنید و بگویید چرا کاربرانتان باید به شما توجه کنند.

حتما بخوانید: با چه زبان هایی می توانیم سایت طراحی کنیم؟

یک سایت فروشگاهی در حقیقت همان فرشگاه سنتی میباشد اما چندین تفاوت نیز وجود دارد که در زیر به آن ها اشاه میکنیم.

اگر شما یک شرکت و یا یک فروشگاه برای فروش محصولات و یا خدمات خود داشته باشید و در بازاریابی سنتی به اینجا خوبی عمل کرده و فروش خوبی را برای شرکت داشته باشید، مشتریانی که از اجناس و یا خدمات شما اطلاعاتی را کسب می‌کنند ولی در همان لحظه از شما خرید نمی‌کنند، ممکن است بعدا به دنبال شما بگردند.

نویسندگان، افراد خاص و معروف مانند هنرمندان تئاتر و سینما، نقاشان و… با ساخت این نوع فضای آنلاین، علاوه بر ارائه بیوگرافی می‌توانند آثار خود منلع را نیز در معرض دید همگان، قرار دهند.

اگر در این زمینه مشاوره می‌خواهید روی تصویر زیر کلیک کنید خدمات طراحی سایت تا به واتس آپ آوش تک وصل شوید و سوالاتتان را از مشاورین کلیک کنید ما بپرسید.

 استفاده از این اصول می تواند به طراحان کمک می‌کند تا سایتی با ظاهر بسیار مرتب و زیبا طراحی کنند.

رسانه: با کلیک روی این دکمه می‌توانید تصاویر، صداها و ویدیوهای خود را به متن برگه اضافه کنید.

انتطباق پذیری و بهینه سازی فوق‌العاده برای موتورهای جستجو (سئو) با هدف افزایش درآمد

کافیست به رفتارهای مشتری‌ها و خدمان دقت کنیم. شما برای خرید وسایل جدید چه می‌کنید؟ اولین جایی که به ذهنتان می‌آید کجاست؟

Report this wiki page